V encyklopedii Allmultimedia.cz byl aktivován špičkový grafický skin Foreground.
Foreground plně podporuje – RWD, HTML 5.0, Super Galerii a YouTube 2.0 !
Foreground plně podporuje – RWD, HTML 5.0, Super Galerii a YouTube 2.0 !
Grand Prix Kanady 2006
Z Multimediaexpo.cz
| XLIII Grand Prix Air Canada | |
|---|---|
| | |
| 758.GP<<<***759. Grand Prix***>>>760.GP | |
| Datum | 25. červen 2006 |
| Trať | Montreal |
| Délka | 70 kol x 4,361 km = 305,270 km |
| Vítěz | Fernando Alonso Renault R26 1h 34m 37.308s |
| Nej. kolo | Kimi Räikkönen McLaren MP4/21 1:15,841 |
| Pole position | Fernando Alonso Renault R26 1:14,942 |
Obsah |
Grand Prix Kanady
XLIII Grand Prix Air Canada
- 25. červen 2006
- Okruh Montreal
- 70 kol x 4,361 km = 305,270 km
- 759. Grand Prix
- 14. vítězství pro Fernanda Alonsa
- 32. vítězství pro Renault
Stupně vítězů
| | | |
|---|---|---|
| Fernando Alonso | ||
| Michael Schumacher | 1 | Kimi Räikkönen |
| 2 | 3 | |
Výsledky
| Pozice | Jezdec | Vůz | Čas |
|---|---|---|---|
| 1 | | Renault R26 | 1h34:37,308 |
| 2 | | Ferrari 248 F1 | á |
| 3 | | McLaren MP4/21 | á |
| 4 | | Renault R26 | á |
| 5 | | Ferrari 248 F1 | á |
| 6 | | Toyota TF106 | á |
| 7 | | BMW Sauber F1.06 | á |
| 8 | | Red Bull RB2 | á |
| 9 | | Honda RA106 | |
| 10 | | Torro Rosso STR01 | |
| 11 | | Red Bull RB2 | á |
| 12 | | Williams FW28 | |
| 13 | | Torro Rosso STR01 | á |
| 14 | | Midland M16 | á |
| 15 | | Super Aguri SA05 | á |
| Kolo | Odstoupili | - | - |
| 58 | | BMW Sauber F1.06 | Nehoda |
| 58 | | Toyota TF106 | |
| 13 | | McLaren MP4/21 | Nehoda |
| 11 | | Honda RA106 | |
| 2 | | Super Aguri SA05 | Motor |
| 1 | | Williams FW28 | Kolize |
| 0 | | Midland M16 | Kolize |
Nejrychlejší kolo
- Kimi Räikkönen'McLaren MP4/21'- 1:15,841
Vedení v závodě
- 1.-22. kolo Fernando Alonso
- 23. – 24. kolo Kimi Räikkönen
- 25.-49. kolo Fernando Alonso
- 50. – 52. kolo Kimi Räikkönen
- 53.-70. kolo Fernando Alonso
Sobotní tréninky
| 1 | Renault 1:15.455 | 2 | Renault 1:15.521 |
|---|---|---|---|
| 3 | BMW 1:15.902 | 4 | BMW 1:15.616 |
| 5 | McLaren 1:15.902 | 6 | Ferrari 1:15.959 |
| 7 | McLaren 1:15.975 | 8 | Honda 1:16.334 |
| 9 | Ferrari 1:16.348 | 10 | Torro Rosso 1:16.493 |
| 11 | Red Bull 1:16.660 | 12 | Honda 1:16.673 |
| 13 | Williams 1:16.710 | 14 | Red Bull 1:16.765 |
| 15 | Williams 1:16.829 | 16 | Torro Rosso 1:16.928 |
| 17 | Toyota 1:17.503 | 18 | Midland 1:17.747 |
| 19 | Toyota 1:18.212 | 20 | Super Aguri 1:18.926 |
| 21 | Super Aguri 1:19.160 | 22 | Midland 1:19.531 |
Páteční tréninky
| * | I. Trénink | * | II. Trénink |
|---|---|---|---|
| 1 | BMW 1:16,390 | 1 | BMW 1:16.965 |
| 2 | Honda 1:18.306 | 2 | Renault 1:17.095 |
| 3 | Williams 1:18.941 | 3 | Williams 1:17.337 |
| 4 | Ferrari 1:18.994 | 4 | McLaren 1:17.490 |
| 5 | Honda 1:19.070 | 5 | Honda 1:17.627 |
| 6 | Honda 1:19.165 | 6 | Renault 1:17.805 |
| 7 | Torro Rosso 1:19.258 | 7 | Williams 1:23,099 |
| 8 | Red Bull 1:19.681 | 8 | Torro Rosso 1:18.009 |
| 9 | Torro Rosso 1:20.154 | 9 | BMW 1:18.015 |
| 10 | Midland 1:20.646 | 10 | BMW 1:18.035 |
| 11 | Midland 1:20.799 | 11 | Red Bull 1:18.201 |
| 12 | Toyota 1:20.861 | 12 | Honda 1:18.279 |
| 13 | Super Aguri 1:21.783 | 13 | Honda 1:18.429 |
| 14 | Super Aguri 1:21.891 | 14 | Midland 1:18.503 |
| 15 | Super Aguri 1:23.159 | 15 | Ferrari 1:18.549 |
| 16 | Ferrari 1:23.179 | 16 | Toyota 1:18.614 |
| 17 | Toyota 1:24.029 | 17 | McLaren 1:18.761 |
| 18 | Midland **** | 18 | Red Bull 1:18.865 |
| 19 | Renault **** | 19 | Toyota 1:18.868 |
| 20 | Renault **** | 20 | Torro Rosso 1:18.907 |
| 21 | Red Bull **** | 21 | Williams 1:19.048 |
| 22 | Torro Rosso **** | 22 | Ferrari 1:19.099 |
| 23 | BMW **** | 23 | Midland 1:19.138 |
| 24 | Red Bull **** | 24 | Red Bull 1:19.313 |
| 25 | BMW **** | 25 | Torro Rosso 1:19.541 |
| 26 | McLaren **** | 26 | Super Aguri 1:19.624 |
| 27 | McLaren **** | 27 | Super Aguri 1:20.197 |
| 28 | Williams **** | 28 | Midland 1:20.262 |
| 29 | Williams **** | 29 | Super Aguri 1:21.434 |
| Náklady na energie a provoz naší encyklopedie prudce vzrostly. Potřebujeme vaši podporu... Kolik ?? To je na Vás. Náš FIO účet — 2500575897 / 2010 |
|---|
| Informace o článku.
Článek je převzat z Wikipedie, otevřené encyklopedie, do které přispívají dobrovolníci z celého světa. |
